Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29598
Title: Τουριστικό μάρκετινγκ ως παράγοντας ενίσχυσης και τοποθέτησης ξενοδοχειακού προϊόντος μικρής δυναμικότητας στη σύγχρονη τουριστική αγορά. Η περίπτωση των ξενοδοχειακών μονάδων Δήμου Νάξου και μικρών Κυκλάδων.
Authors: ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Advisor: ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Issue Date: 6-Dec-2015
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.pdf1.22 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.