Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29090
Title: Consumers’ attitudes towards retail marketing strategies during recession: Empirical evidence from Greece.
Authors: ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Advisor: ΧΟΥΝΤΑΛΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Keywords: ECONOMIC CRISIS;GREEK MARKET
Issue Date: 2-Jun-2015
Abstract: Σε ποιο βαθμό έχει επηρεάσει η οικονόμικη κρίση τον Έλληνα καταναλωτή και τις στατηγικές Μαρκετινγκ των επιχειρήσεων.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, παραρτημά, συνοδευτικό υλικό2.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.