Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29085
Title: INVESTIGATING THE EFFECTIVENESS OF DISTANCE BASED EDUCATION FOR LANGUAGE TEACHERS WORKING IN REMOTE ISLANDS OF GREECE: A CASE OF TEACHER TRAINING IN TECHNOLOGY IN EDUCATION IN THE SOUTHERN AEGEAN
Authors: ΓΙΑΜΟΥΡΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Advisor: ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ-ΣΕΡΓΗ, ΕΛΕΝΗ, Δρ.
Keywords: teacher training, distance learning, teacher professional development, moodle platform, diary, trainer;επιμόρφωση εκπαιδευτικών, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, πλατφόρμα moodle, επαγγελματική εξέλιξη εκπαιδευτικών
Issue Date: 29-May-2015
Abstract: Η παρούσα εργασία εξετάζει τη χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση των διαδικτυακών εργαλείων στην τάξη. Μελετάει την περίπτωση ενός σεμιναρίου που λαμβάνει χώρα στα νησιά του Αιγαίου μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Moodle για μια περίοδο περίπου έξι μηνών.Η παρούσα έρευνα είναι μια ποιοτική μελέτη περίπτωσης, που χρησιμοποιεί γραπτά ημερολόγια ως ερευνητικά εργαλεία προκειμένου να εξετάσει αν ένα εξ αποστάσεως σεμινάριο αυτού του είδους μπορεί να επιμορφώσει τους εκπαιδευτικούς με επιτυχία και πιθανόν να οδηγήσει στην επαγγελματική τους εξέλιξη.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-15-AGGDE-GIAMOURIKAT-75321 revised.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής + παραρτήματα2.82 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.