Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29021
Title: The blog as an innovative tool for the development of the writing skill in the Greek EFL class
Authors: ΑΥΓΕΡΟΥ, ΕΥΑΝΘΙΑ
Advisor: Βλάχος, Κοσμάς Δρ.
Keywords: blog, writing, ‘nodes’ of learning, online communities, intercultural awareness, new literacies, connectivism, situated learning, digital ethics.;ιστολόγιο, γραπτές δεξιότητες, κόμβοι μάθησης, διαδικτυακές κοινότητες, διαπολιτισμική συνείδηση, νέες ψηφιακές δεξιότητες, συνδυαστική μάθηση, κώδικας συμπεριφοράς στο διαδίκτυο
Issue Date: 31-Aug-2015
Abstract: Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στο να ερευνήσει το βαθμό στον οποίο η χρήση του ιστολογίου στην Ελληνική ξενόγλωσση τάξη μπορεί να χρησιμεύσει ως μέσο για τη βελτίωση των συγγραφικών και ερευνητικών δεξιοτήτων των μαθητών. Η δυνατότητα δημιουργίας ‘κόμβων’ μάθησης μέσω των αναρτήσεων του ιστολογίου που μπορούν να ενισχύσουν τη διαδικασία εκμάθησης της ξένης γλώσσας μέσω της γνήσιας επικοινωνίας με άλλα μέλη διαδικτυακών κοινοτήτων κατέχει εξέχουσα θέση στη συγκεκριμένη έρευνα. Η ανάπτυξη νέων ψηφιακών δεξιοτήτων καθώς και η ενίσχυση της διαπολιτισμικότητας μέσω του ιστολογίου σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον είναι επίσης ζητήματα στα οποία επικεντρώνεται η εν λόγω έρευνα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avgerou+Evanthia-Dissertation-69511-August+2015.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.