Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29018
Title: Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ
Authors: ΚΟΝΤΑΡΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Advisor: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Issue Date: 30-May-2015
Abstract: Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας όταν εφαρμόζεται κατάλληλα, μπορεί να αναδιαμορφώσει τη διαδικασία της γλωσσικής εκπαίδευσης. Η παρούσα διατριβή εξετάζει αυτή τη δυναμική της τεχνολογίας, μέσω της διεξαγωγής ενός μαθήματος ηλεκτρονικού διηγήματος το οποίο έλαβε χώρα σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών. Ο τρόπος διδασκαλίας στον οποίο οι μαθητές υποβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος επιχειρεί να ενσωματώσει την τεχνολογία στις παραδοσιακές πρακτικές διδασκαλίας. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, οι μαθητές συμμετείχαν στην συμπλήρωση δύο διαφορετικών ερωτηματολογίων και μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, έπρεπε να συμπληρώσουν ένα τρίτο ερωτηματολόγιο. Εκτός από τα προαναφερθέντα εργαλεία, μία λίστα παρατήρησης της διαδικασίας χρησιμοποιήθηκε επίσης. Βασισμένη σε αυτά τα εργαλεία, η ερευνήτρια-δασκάλα προσπάθησε να αποδείξει ότι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας μέσα στην τάξη μπορεί να συμβάλλει θετικά στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών. Μέσα από αυτή την έρευνα έγινε φανερό ότι η συμμετοχή τους σε ένα μάθημα διηγήματος, το οποίο παρουσιάστηκε σε ηλεκτρονική μορφή, τους βοήθησε να εξασκήσουν και να αναπτύξουν τις αναγνωστικές τους δεξιότητες καθώς και την αυτονομία τους ως μαθητές. Παρά τα όρια των δυνατοτήτων της έρευνας, τα πορίσματα της μπορούν να αποτελέσουν κατάλληλο έδαφος για περαιτέρω έρευνα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE USE OF ELECTRONIC STORYBOOKS IN AN EFL CONTEXT.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ, ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ,ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ,ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ1.91 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.