Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29017
Title: Vocabulary uptake from Caillou’s animated stories. A case study of Preschool EFL learners in Greece.
Authors: ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Advisor: ΑΛΕΞΙΟΥ, ΘΩΜΑΗ
Keywords: vocabulary;young learners;animated stories;case study;caillou
Issue Date: 30-May-2015
Abstract: Στην παρούσα ερευνητική εργασία διερευνήθηκε ο ρόλος της Αγγλικής σειράς κινούμενων σχεδίων Caillou στην διδασκαλία λεξιλογίου σε πολύ νεαρούς μαθητές. Η έρευνα επικεντρώθηκε κυρίως στη μέτρηση προσληπτικού λεξιλογίου. Προκειμένου να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα της χρήσης αυτής της σειράς κινουμένων σχεδίων, μια ποσοτική μελέτη περίπτωσης διεξήχθη για την ακριβή επίδοση του προσληπτικού λεξιλογίου 40 τυχαία επιλεγμένων νεαρών μαθητών. Πέντε επεισόδια της σειράς χρησιμοποιήθηκαν εκ της οποίας λεξιλόγιο κατάλληλο για την ηλικία των νεαρών μαθητών εξετάστηκε μέσω ενός τέστ αναγνώρισης λέξεων. H εν λόγω μελέτη υποστηρίζει την ενσωμάτωση αυτών των σειρών στη διδασκαλία του λεξιλογίου έτσι ώστε να επιφέρει στους νεαρούς μαθητές εκπαιδευτικά οφέλη στον τομέα της εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostopoulou Ioanna.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παράρτημα1.25 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.