Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29016
Title: Teacher evaluation in Greek state schools: framework of application, teacher objections and recommendations to achieve professional development.
Authors: Νταλαούτη, Αικατερίνη
Advisor: Γεραλή-Ρούσσου, Ελένη
Keywords: Teacher assessment, objections, observation, professional development, questionnaire, interview;Αξιολόγηση εκπαιδευτικών;Αντιρρήσεις;Παρατήρηση;Επαγγελματική εξέλιξη;Ερωτηματολόγιο
Issue Date: 30-May-2015
Abstract: Η διπλωματική εργασία εξετάζει το ευρύτερο πλαίσιο της τρέχουσας πολιτικής για την εκπαιδευτική αξιολόγηση στο ελληνικό δημόσιο σχολείο και διερευνά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών σε αυτή τη διαδικασία. Ξεκινά με βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την έννοια της αξιολόγησης, τα κριτήρια, τη διαδικασία και τους αξιολογητές. Ακολουθεί πιο συγκεκριμένη ανασκόπηση που αφορά στην ελληνική πραγματικότητα και την αξιολόγηση στο παρελθόν, παρουσιάζοντας εν τέλει την εκπαιδευτική αξιολόγηση σήμερα. Αναλύεται η μεθοδολογία της έρευνας και ακολουθούν τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NTALAOUTI KATERINA - DISSERTATION - MAY 2015.pdf'Κυρίως σώμα διπλωματικής', 'Βιβλιογραφία', 'Παραρτήματα'1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.