Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29015
Title: WEBQUESTS AS AN INSTRUCTIONAL TOOL FOR STUDENTS' USE OF FACILITATING SOCIAL INTERACTION AND SCAFFOLDING LEARNING
Authors: ΖΥΜΟΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΖΩΗ
Advisor: ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΖΟΥΛΛΗ
Keywords: webquest, scaffolding learning, social interaction
Issue Date: 31-May-2015
Abstract: Η εκπαίδευση ως επαγγελματικό πεδίο αλλάζει συνεχώς. Η πιο σημαντική και ενδιαφέρουσα καινοτομία στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια, είναι η διαδεδομένη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) και τις επιπτώσεις που έχουν σε όλες τις πτυχές της διδασκαλίας και της εκμάθησης γλωσσών. Η έκθεση σε τρέχουσες, αυθεντικές πληροφορίες που διατίθενται αποκλειστικά μέσω δικτυακών τόπων, μπορεί να βελτιώσει τις επιδόσεις των μαθητών και να αναπτύξει τις ευρύτερες μορφές κοινωνικής, πολιτιστικής και πνευματικής τους ικανότητας. Ένα από τα πιο ελκυστικά εργαλεία είναι η Ιστοεξερεύνηση, ένα μοντέλο διδασκαλίας που βασίζεται στη χρήση του υπολογιστή όπου οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά σε μια δραστηριότητα και μαθαίνουν να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ως πηγή. Η Ιστοεξερεύνηση έχει εφαρμοστεί σε πολλούς εκπαιδευτικούς τομείς και έχει λάβει σημαντική προσοχή από τους εκπαιδευτικούς, ξεκινώντας πάντα από τον Dodge (1998) και τον Μarch (1998) οι οποίοι ανέπτυξαν αυτό το εργαλείο μάθησης. Η φύση αυτής της μελέτης ήταν να αποκτήσουν οι μαθητές μια βαθύτερη κατανόηση της Ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο μάθησης που προωθεί την κλιμακωτή μάθηση και την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών. Τα ευρήματα αυτής της έρευνας αποκάλυψαν ότι υπήρχε μια θετική σχέση μεταξύ της χρήσης της Ιστοεξερεύνησης και τους μαθητές που συμμετείχαν με ενθουσιασμό καθώς ενθαρρύνθηκαν να ενσωματώσουν την τεχνολογία στην καθημερινή τους ζωή. Τέλος, η συλλογή των δεδομένων αποδεικνύει την ανάγκη για περαιτέρω έρευνα σε αυτή την ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών και εμπειριών.  
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AGGDE DISSERTATION ZIMONOPOULOU ZOI.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ3.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.