Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29014
Title: Exploring Google docs as an online collaborative tool In the Greek EFL context
Authors: ΤΣΩΛΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Advisor: Vlachos, Kosmas
Keywords: Ηλεκτρονική Μάθηση;E-learning;Πλαισίου Ερευνητικής Κοινότητας;Community of Inquiry Framework;Google Docs;Google Docs;Ψηφιακοί αυτόχθονες;Digital natives;Δια βίου μάθηση;Lifelong Learning;Διαδικτυακή κοινότητα;Online Community;Αέναη μάθηση;Ubiquitous Learning;Web 2.0 παιδαγωγική;Web 2.0 Pedagogy
Issue Date: 31-May-2015
Abstract: Βασιζόμενοι στην παραδοχή, ότι η ισχύς των Web 2.0, έγκειται στο να συνδέει μαθητές, εκπαιδευτικούς και μαθησιακούς πόρους, δημιουργήσαμε μια συνεργατική ερευνητική κοινότητα, βοηθούμενοι από τα καινούρια διαδικτυακά εργαλεία (Google Docs – Google Sites), και τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν. Η εκπαιδευτική πρόταση που σκιαγραφείται, τοποθετείται στο πλαίσιο μιας κοινότητας μαθητών που εστιάζει σε μια στοχευμένη έρευνα, η οποία περιλαμβάνει τα στοιχεία της επικοινωνίας και της συνεργατικότητας σε περιβάλλον μικτής μάθησης. Το ερευνητικό κομμάτι της μελέτης μας, περιήλθε γύρω από την έρευνα των απόψεων των μαθητών για τη συνεργατική μάθηση μέσω του ηλεκτρονικού εργαλείου (Google Docs).
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TSOLI-CHRISTINA-82259-AUG-2015-FINAL.pdfMain thessis document with annexes2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.