Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29013
Title: EXPLORING THE USE OF WEBQUEST TO DEVELOP STUDENTS’ HYPERTEXT READING STRATEGIES AND COMPUTER LITERACY IN THE SIXTH GRADE OF PRIMARY SCHOOL: A CASE STUDY
Authors: ΓΚΟΤΖΙΑ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Καρασίμος, Αθανάσιος
Keywords: webquest-hypertext reading strategies-computer literacy;ιστοεξερεύνηση-στρατηγικές ανάγνωσης υπερκειμένων-ηλεκτρονικός εγγραμματισμός
Issue Date: 31-May-2015
Abstract: O στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να διερευνήσει τη δυνητική αποτελεσματικότητα της Ιστοεξερεύνησης ως ένα εκπαιδευτικό εργαλείο, ώστε να αναπτύξει τις στρατηγικές ανάγνωσης υπερκειμένων των μαθητών, καθώς επίσης και τις ικανότητές τους στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ακολουθώντας μια προσέγγιση πολλαπλών μεθόδων, η ερευνήτρια χρησιμοποίησε ερωτηματολόγια, παρατήρηση στην τάξη, και ομαδικές συνεντεύξεις για να συγκεντρώσει τις απαραίτητες πληροφορίες. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν μια θετική επίδραση της Ιστοεξερεύνησης στην ανάπτυξη των στρατηγικών ανάγνωσης υπερκειμένων, στην προώθηση δεξιοτήτων χρήσης υπολογιστών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
revised dissertation 2015.pdfΔιπλωματική9.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.