Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29011
Title: Developing metacognitive reading strategies in Greek Primary Education
Authors: ΡΑΝΤΑ, ΙΩΑΝΝΑ
Advisor: ΚΑΛΦΟΓΛΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ, Δρ.
Keywords: Metacognition, metacognitive strategies, reading comprehension, reading skills, social constructivism, reciprocal teaching, action research
Issue Date: 31-May-2015
Abstract: Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να ερευνήσει εάν διδασκαλία μεταγνωστικών στρατηγικών ανάγνωσης συμβάλλει στην βελτίωση της κατανόησης γραπτού λόγου σε μια τάξη που αποτελείται από μικρούς μαθητές. Συγκεκριμένα, η έρευνα έχει ως στόχο να διερευνήσει εάν οι μεταγνωστικές στρατηγικές μπορούν να διδαχθούν, κι αν ναι, τι επιρροή έχουν αυτές στις δεξιότητες ανάγνωσης των μικρών μαθητών. Επίσης, διερευνάται εάν η διδασκαλία μεταγνωστικών στρατηγικών ανάγνωσης επηρεάζει θετικά τους μαθητές στο να γίνουν περισσότερο αυτόνομοι και στρατηγικοί αναγνώστες στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος. Για αυτό το σκοπό, δημιουργήθηκε ένα σχέδιο ερευνητικής δράσης, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές της πέμπτης δημοτικού ενός σχολείου στη Σαλαμίνα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ioannaranta.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.