Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29010
Title: Who benefits more in writing; Peer feedback givers or receivers?
Authors: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Advisor: Κάλφογλου, Χριστίνα
Keywords: peer feedback, givers, receivers, writing, writing skill, ανατροφοδότηση, δότες γραπτής ανατροφοδότησης, λήπτες γραπτής ανατροφοδότησης, παραγωγή γραπτού λόγου, έκθεση, δεξιότητες γραπτού λόγου
Issue Date: 25-Jun-2015
Abstract: Η παρούσα έρευνα μελετά ποιός ωφελείται περισσότερο στην παραγωγή γραπτού λόγου, οι μαθητές «δότες» ή «λήπτες» ανατροφοδότησης από τους συμμαθητές τους. Διερευνάται πώς η γραπτή παραγωγή λόγου των μαθητών βελτιώνεται ως προς την οργάνωση και το περιεχόμενο καθώς και η επίδραση του διαφορετικού γλωσσικού επιπέδου των «δοτών» και «ληπτών» στη βελτίωση του γραπτού των μαθητών. Μέσα από την μέθοδο της εκπαιδευτικής έρευνας δράσης σε τέσσερις τάξεις διαφορετικού γλωσσικού γλωσσικού επιπέδου, βρέθηκε πως όλοι οι μαθητές ωφελήθηκαν, με τους «λήπτες» να ωφελούνται περισσότερο και ιδιαιτέρως στην «οργάνωση των παραγράφων», στη «λογική σειρά των παραγράφων», τη «χρήση συνδετικών λέξεων» και την παραγωγή «ξεκάθαρων νοηματικών δομών». Επιπλέον βρέθηκε πως το γλωσσικό επίπεδο των μαθητών διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση των γραπτών των μαθητών, επηρεάζοντας τα συνολικά αποτελέσματα για τους «δότες» και τους «λήπτες» της ανατροφοδότησης.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DISSERTATION -TRIANTAFYLLOPOULOU-22 09 2015.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής και παραρτήματα αυτής2.71 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.