Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29008
Title: THE USE OF PEER OBSERVATION TO HELP TEACHERS REFLECT ON THEIR PRACTICES IN AN ADULT ESP PUBLIC VOCATIONAL INSTITUTE CLASSROOM
Authors: ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΣΥΜΕΛΑ
Advisor: GHERALIS-ROUSSOS, ELENI
Keywords: peer observation;συνεδρίες παρατήρησης συναδέλφων;teaching evaluation;αξιολόγηση διδασκαλίας;reflective model;μοντέλο ενδοσκόπησης;professional development;επαγγελματική ανάπτυξη;public vocational institutions;δημόσια ΙΕΚ
Issue Date: 31-May-2015
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τη συνεισφορά των συνεδριών παρατήρησης της διδασκαλίας στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στην περίπτωση πέντε τάξεων Αγγλικών για Ειδικούς Σκοπούς στα ελληνικά Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ). Αυτή είναι μία πρώτη προσέγγιση προκειμένου να διερευνηθεί πώς το μοντέλο ενδοσκόπησης μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσα από τις συνεδρίες παρατήρησης συναδέλφων. Στην έρευνα αυτή διεξήχθη μία συνεδρία παρατήρησης πέντε συναδέλφων σε δύο δημόσια ΙΕΚ στη Θεσσαλονίκη.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation-Symela Grigoriou-69519-May 2015.pdfMain thesis document1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.