Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29006
Title: PEER OBSERVATION OF TEACHING AS A PROFESSIONAL DEVELOPMENT TOOL
Authors: ΘΕΟΧΑΡΗΣ, ΦΥΛΑΚΤΟΣ
Advisor: ΓΕΡΑΛΗ - ΡΟΥΣΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Keywords: Peer observation;Development
Issue Date: 26-Sep-2015
Abstract: Η διπλωματική διερευνά την αποτελεσματικότητα του μοντέλου της παρατήρησης της διδακτικής πράξης εκπαιδευτικών από εκπαιδευτικούς (peer observation of teaching) ως ένα επαγγελματικό εργαλείο εξέλιξης για τους καθηγητές Αγγλικής γλώσσας. Με τη χρήση δύο ερευνητικών μεθόδων συλλογής δεδομένων, τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων και τη λήψη συνεντεύξεων, διαπιστώθηκε από τους συμμετέχοντες στη μελέτη εκπαιδευτικούς η ωφελιμότητα του μοντέλου της παρατήρησης της διδακτικής πράξης εκπαιδευτικών από εκπαιδευτικούς στην ουσιαστική επαγγελματική τους εξέλιξη. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι η παρατήρηση της διδακτικής πράξης εκπαιδευτικών από εκπαιδευτικούς ενθαρρύνει την αλλαγή μέσω του αναστοχασμού και την επαγγελματική εξέλιξη του εκπαιδευτικού.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PEER OBSERVATION AS A PATH TOWARDS TEACHER DEVELOPMENT.pdfΟλόκληρη η διπλωματική συμπεριλαμβανομένων της βιβλιογραφίας και των παραρτημάτων804 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.