Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29005
Title: DESIGNING A WEBQUEST TO SUPPLEMENT THE TEACHING OF READING IN THE 5TH GRADE OF GREEK STATE PRIMARY SCHOOL
Authors: ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Advisor: ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΛΗΔΑ
Keywords: ΙΣΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ, ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ;WEBQUEST, READING SKILL, 5TH GRADE PRIMARY SCHOOL
Issue Date: 25-May-2015
Abstract: Η παρούσα πρόταση εστιάζει στη βελτίωση διδασκαλίας της δεξιότητας της ανάγνωσης στην πέμπτη δημοτικού, μέσω της χρήσης μιας Ιστοεξερεύνησης. Λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική βιβλιογραφία για την δεξιότητα της ανάγνωσης, το συγκεκριμένο διδακτικό γλωσσικό περιβάλλον και τα εκπαιδευτικά οφέλη των Ιστοεξερευνήσεων, μία Ιστοεξερεύνηση σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών της πέμπτης δημοτικού. Καθώς η άρτια εκμάθηση της δεξιότητας της ανάγνωσης δεν εξασκείται επαρκώς στην Ελληνική πραγματικότητα, η συγκεκριμένη Ιστοεξερεύνηση στοχεύει στη συμπλήρωση της διδασκαλίας της και προσδοκά να βελτιώσει την αυτονομία των μαθητών σε ένα θετικό και συνεργατικό περιβάλλον.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DISSERTATION.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ3.47 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.