Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/29001
Title: USING THE PROJECT-BASED LEARNING (PBL) APPROACH AS A TOOL TO ENHANCE MOTIVATION IN A GREEK JUNIOR HIGH SCHOOL EFL CLASSROOM
Authors: ΠΑΠΠΑ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Αντωνίου, Λήδα
Keywords: Project Based Learning (PBL) / ερευνητική εργασία / βιωματική εργασία
Issue Date: 31-May-2015
Abstract: Η παρούσα διατριβή επιδιώκει να τεκμηριώσει τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην εφαρμογή της ερευνητικής εργασίας και την ενίσχυσης των κινήτρων μάθησης των μαθητών του Γυμνασίου, όσο αφορά στην εκμάθηση των Αγγλικών. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι τα κίνητρα αποτελούν απαραίτητο στοιχείο της επιτυχούς μάθησης, διερευνάται ο βαθμός στον οποίο η ερευνητική εργασία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικό εργαλείο με σκοπό την προώθηση της ενεργούς συμμετοχής των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία. Επίσης, επιχειρείται να προσδιορίστουν τα χαρακτηριστικά της μεθόδου που ασκούν τη μεγαλύτερη επίδραση στα κίνητρα μάθησης, καθώς και η στάση των μαθητών απέναντι στη συνεργατική φύση της συγκεκριμένης προσέγγισης.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
USING THE PBL APPROACH AS A TOOL TO ENHANCE MOTIVATION IN A GREEK JUNIOR HIGH SCHOOL EFL CLASSROOM.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας και παραρτήματα1.71 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.