Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28999
Title: Grammar: Should we teach it and how? Can the use of games facilitate the teaching and learning of English grammar in the Greek Primary School?
Authors: ΑΦΕΝΔΡΑ, ΑΣΗΜΙΝΑ-ΜΑΡΙΑ
Advisor: Μανωλοπούλου-Σέργη, Ελένη, Δρ.
Keywords: grammar, games
Issue Date: 31-May-2015
Abstract: Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει το ερώτημα εάν η Γραμματική θα πρέπει να διδάσκεται στην Ελληνική Πρωτοβάθμια Δημόσια Εκπαίδευση, όμως όχι μόνο θεωρητικά. Η διδασκαλία της Γραμματικής θα πρέπει να συνδυάζει τη θεωρητική διδασκαλία με τη χρήση παιχνιδιών έτσι ώστε οι μαθητές να μαθαίνουν Γραμματική πιο πρόθυμα και ταυτόχρονα να διασκεδάζουν. Για το λόγο αυτό τέθηκε η ιδέα της εφαρμογής παιχνιδιών στη διδασκαλία της Γραμματικής σε μαθητές της Γ΄(τρίτης) τάξης σε ένα Δημόσιο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο. Τα παιχνίδια που σχεδιάστηκαν για τον σκοπό αυτό δοκιμάστηκαν στο μάθημα των Αγγλικών στην Γ΄(τρίτη) τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Η μικτή μέθοδος έρευνας χρησιμοποιήθηκε για να συλλεχθούν στοιχεία σχετικά με τα παιχνίδια που εφαρμόστηκαν στην τάξη. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τα ερωτηματολόγια που δόθηκαν στους μαθητές πριν και μετά την εφαρμογή των παιχνιδιών για τη διδασκαλία και μάθηση συγκεκριμένων γραμματικών φαινομένων της Αγγλικής γλώσσας, καθώς και τα συμπεράσματα που εξάγονται από τις σημειώσεις που κρατούσε η εκπαιδευτικός των Αγγλικών που διεξήγαγε την έρευνα, αποκάλυψαν ότι παρόλο που οι μαθητές ήταν ικανοποιημένοι με τον τρόπο που διδάσκονταν την Γραμματική μέχρι τότε, δηλαδή τυπικά και με γραπτές ασκήσεις εξάσκησης, εντούτοις ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν και τη διδασκαλία και τη μάθησή της μέσα από παιχνίδια. Πιο συγκεκριμένα, ύστερα από την εφαρμογή των παιχνιδιών, η στάση των μαθητών ως προς τη διδασκαλία και τη μάθηση της Γραμματικής μέσα από τα παιχνίδια ήταν ενθουσιώδης. Επιπλέον, οι παρατηρήσεις έδειξαν ότι οι μαθητές μάθαιναν καλύτερα, διασκέδαζαν και ήθελαν με μεγάλη προθυμία να συνεχίσουν να παίζουν τα συγκεκριμένα παιχνίδια.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASIMINA-MARIA AFENDRA-DISSERTATION-HOU JUNE 2015.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.