Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28996
Title: Investigating Differentiated Instruction in the Greek EFL Context
Authors: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Γιαννακοπούλου, Αλεξία
Keywords: Differentiated Instruction, Tomlinson, Process, Content, Product, Learning Environment, assessment, New teaching method, new teaching approach, learning stations, learning contracts, interest centers, graphic organizers, manipulatives, multiple intelligence theory, students' diversity, humanistic education, training programms, seminars, administrative support, lack of fund, lack of time, curriculum, learning objectives etc
Issue Date: 20-May-2015
Abstract: Η παρούσα μελέτη εστιάζει στη διερεύνηση της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην Ελληνική πραγματικότητα. Ειδικότερα, έχει γίνει μια προσπάθεια να προσδιοριστούν οι διδακτικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι Έλληνες δάσκαλοι στην τάξη των Αγγλικών ώστε να ικανοποιήσουν τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών τους στις τάξεις “πολλαπλών ταχυτήτων”. Επίσης η μελέτη αυτή έχει ως στόχο να εντοπίσει τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αποτελούν τα εμπόδια για τη μη εφαρμογή της μεθόδου μέσα στην τάξη των Αγγλικών και να προτείνει τρόπους για την επιτυχή υλοποίησή της. Η μελέτη ξεκινά με την χρονική αναφορά του προβλήματος των τάξεων “πολλαπλών ταχυτήτων” ως αποτέλεσμα των κοινωνικοπολιτικών αλλαγών και συνεχίζει με την εκτενή αναφορά στη σύγχρονη βιβλιογραφία σε σχέση με την Διαφοροποιημένη Διδασκαλία. Το επόμενο μέρος, εστιάζει στην ερευνητική μεθοδολογία. Ένα ερωτηματολόγιο σε διαδικτυακή και εκτυπωμένη μορφή δίνεται σε καθηγητές όλων των βαθμίδων για να ερευνήσει τις διδακτικές πρακτικές που χρησιμοποιούν στις τάξεις τους και πόσο συχνά, καθώς και ποια είναι τα προβλήματα που τους αποτρέπουν να εφαρμόσουν τη μέθοδο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. Τα δεδομένα στην πορεία αναλύονται και παρουσιάζονται σχηματικά, με σκοπό να προσδιοριστούν οι τομείς που οι Έλληνες δάσκαλοι των αγγλικών διαφοροποιούν περισσότερο και ποιοι είναι οι ανασταλτικοί παράγοντες που τους επιτρέπουν να διαφοροποιήσουν λιγότερο σε κάποιους και ίσως καθόλου σε άλλους.Κάποια σημαντικά δεδομένα αναλύονται και συζητώνται οι επιπτώσεις της παρούσας μελέτης.Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική βιβλιογραφία καθώς και τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, γίνονται κάποιες προτάσεις για την εφαρμογή της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην Ελλάδα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Differentiated Instruction - Maria Kalogeropoulou.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής και Παραρτήματα9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.