Please use this identifier to cite or link to this item:
Title: Vocabulary acquisition of young learners through the use of graded readers
Advisor: Γρίβα, Ελένη, Δρ.
Keywords: extensive reading, incidental vocabulary acquisition, graded readers, vocabulary learning strategies;εκτενής ανάγνωση, συμπτωματική μάθηση, απλοποιημένα λογοτεχνικά κείμενα, στρατηγικές εκμάθησης λεξιλογίου
Issue Date: 30-Jun-2015
Abstract: Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ενίσχυση του λεξιλoγίου μικρών παιδιών που μαθαίνουν την Αγγλική ως ξένη γλώσσα μέσα από την ανάγνωση σύντομων απλοποιημένων λογοτεχνικών κειμένων.Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιείται σε ένα δημοτικό σχολείο και συμμετέχουν μαθητές της 4ης τάξης.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation Kasimati.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παραρτήματα2.01 MBAdobe PDFView/Open

Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.