Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28993
Title: STRATEGIES FOR ENTERING GLOBAL MARKETS. CHALLENGES AND HOW THEY SHOULD BE MANAGED BY COMPANIES IN ORDER TO INCREASE GROWTH AND PROFITABILITY WHEN EXPANDING ABROAD
Authors: ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ, ΖΩΗ
Advisor: Fragouli, Evangelia
Keywords: internationalization strategies, market entry, emerging markets, risk management;στρατηγικές διεθνοποίησης, είσοδος σε αγορά, αναδυόμενες αγορές, διαχείριση κινδύνου
Issue Date: 6-Sep-2015
Abstract: Πολλές εταιρείες από αναπτυγμένες χώρες επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε αναδυόμενες αγορές να αυξήσουν τα έσοδα και το μερίδιο αγοράς τους. Η μελέτη, χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία της μελέτης περίπτωσης , εξετάζει την επέκταση των τριών μεγάλων εταιρειών (της ΙΚΕΑ, της Coca Cola και της Kellogg) στις αναδυόμενες αγορές, τους παράγοντες που πρέπει να εξεταστούν και τις πρακτικές που πρέπει να εφαρμόσουν για να βελτιώσουν το μερίδιο αγοράς τους. Η μελέτη έδειξε ότι ακόμα και οι μεγαλύτερες και πιο γνωστές επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν στο περιβάλλον της κάθε χώρας, ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη παρουσία. Γίνεται επίσης αναφορά στο ρόλο της διαχείρισης του κινδύνου στις εταιρείες αυτές, ώστε να αντιμετωπιστούν οι κίνδυνοι στην ξένη χώρα ή να μετατραπούν οι προκλήσεις σε ευκαιρίες.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MBA THESIS Nikolaidou Zoi.pdfMain thesis document Nikolaidou899.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.