Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28991
Title: The use of social media marketing in promotion of Over-The-Counter (OTC) products in the pharmaceutical industry
Authors: ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: Σπαής, Γεώργιος
Keywords: OTC
Issue Date: 30-Jun-2015
Abstract: Αυτή η διατριβή εξετάζει το ρόλο των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την επιρροή τους στην πρόθεση αγοράς για τα Μη Συνταγογραφούμενα Σκευάσματα (ΜΣΣ). Ερευνήσαμε αυτή τη σχέση μέσω μεταβλητών που μετρούν την προτίμηση μάρκας, την αντίληψη καλής πρόθεσης και αξιοπιστίας και την αντιλαμβανόμενη αξία από μέρους των καταναλωτών των ΜΣΣ. Το μοντέλο της καθοδήγησης γνώμης και η θεωρία της προκαθορισμένης συμπεριφοράς μας βοήθησαν να αξιολογήσουμε τα στοιχεία που συλλέξαμε μέσω ερωτηματολογίων σε ένα δείγμα Ελλήνων καταναλωτών ΜΣΣ.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
final draft DE_MBA_Vasileiadou.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής - Βιβλιογραφία - Παράρτημα 1 - Παράρτημα 21.81 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.