Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28960
Title: Motives of Positive Word-of-Mouth Communication through Social Media.
Authors: ΚΥΡΑΤΖΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Κοκκινάκη, Φλώρα
Keywords: μέσα κοινωνικής δικτύωσης;social media;ewom;motives;κίνητρα
Issue Date: 4-May-2015
Abstract: Ο όρος «Επικοινωνία από στόμα σε στόμα» (WOM), είναι η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, η οποία επιτρέπει να ασκηθούν επιρροές στις αξιολογήσεις προϊόντων και στις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Είναι από τους πλέον επιτυχημένους τρόπους διαφήμισης προϊόντων, με υψηλό δείκτη αξιοπιστίας, καθώς οι καταναλωτές που συμμετέχουν λειτουργούν αυθόρμητα, χωρίς την ύπαρξη προσωπικού ή οικονομικού συμφέροντος. Σήμερα, οι καταναλωτές που επικοινωνούν και διαδικτυακά, αυξάνονται διαρκώς και η διαδικασία αυτή ονομάζεται «Ηλεκτρονική επικοινωνία από στόμα σε στόμα» (eWOM). Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι ιδέες, οι πληροφορίες και οι γνώσεις εξαπλώνονται άμεσα και γρήγορα με ενέργειες όπως ο σχολιασμός, το «liking», η ανάρτηση και η κοινοποίηση υλικού. Εξαιτίας αυτού, όλο και περισσότεροι διαφημιστές ενσωματώνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο προωθητικό μείγμα των στρατηγικών τους. Στην παρούσα εργασία διεξάγεται συγκριτική ανάλυση των διαθέσιμων ερευνών και παρατίθενται παραδείγματα από τις σχετικές διαδικτυακές πρακτικές, ενώ στην έρευνα εξετάζεται κατά πόσο κίνητρα όπως η «Αυτoβελτίωση», το «Ενδιαφέρον για τους άλλους», η «Έκφραση θετικών συναισθημάτων», η «’Ίντριγκα του διαφημιστικού μηνύματος» και τα «Κοινωνικά προνόμια» μπορούν να προβλέψουν την διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών, όταν επικοινωνούν με θετικό περιεχόμενο, καθώς και αν το φύλο, η ηλικία, η εκπαίδευση και ο τόπος διαμονής σχετίζονται με τα κίνητρα της συμπεριφοράς αυτής.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation_Maria_Kyratzi.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής985.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.