Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28953
Title: The influence of E-commerce on consumer behavior : A survey analysis for the Greek SME ‘s
Authors: ΤΖΟΜΠΑΝΟΓΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Advisor: ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΛΕΚΤΟΡΑΣ
Keywords: E-commerce;On line shopping;E- commerce channels;Purchasing behaviour;Demographic characteristics;Ηλεκτρονικό εμπόριο;On line αγορές;Κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου;Αγοραστική συμπεριφορά;Δημογραφικά χαρακτηριστικά
Issue Date: 26-Jun-2015
Abstract: Το ηλεκτρονικό εμπόριο διευκολύνει την πώληση και την αγορά μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών. Αρκετές έρευνες έχουν διεξαχθεί σχετικά με τη αγοραστική συμπεριφορά μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να προσδιορίσει τη στάση των καταναλωτών απέναντι στις online αγορές και να εντοπίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτή τη στάση στο ελληνικό πλαίσιο. Για αυτό τον σκοπό έγινε έρευνα σε δείγμα 65 καταναλωτών. Μέσα από τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν, διαπιστώθηκε ότι το φύλο, η ηλικία, η μόρφωση, το εισόδημα και ο τόπος διαμονής σχετίζεται με την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε διαδικτυακό περιβάλλον.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΖΟΜΠΑΝΟΓΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ.pdf"Κυρίως σώμα διπλωματικής"1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.