Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28951
Title: The importance of Online Customer Relationship Management: A survey analysis
Authors: ΠΑΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Μανωλόπουλος, Δημήτριος
Keywords: Customer Relationship Management, Online Marketing, Customer satisfaction, Customer loyalty;Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων, Online Μάρκετινγκ, Ικανοποίηση Πελατών, Πιστότητα Πελατών
Issue Date: 6-Sep-2015
Abstract: Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στη χρήση του Διαδικτύου ως εργαλείο σχεσιακού μάρκετινγκ από πολλές εταιρείες στην προσπάθειά τους για οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες. Αυτή η μελέτη ερεύνησε πώς μία online εταιρεία χρησιμοποιεί το CRM στην καθοδήγηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και στην επίτευξη ικανοποίησης και εμπιστοσύνης και τελικά πώς μια μακροχρόνια σχέση πελάτη-προμηθευτή αναπτύσσεται μέσω αυτού. Για την εξέταση της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων πραγματοποιήθηκε έρευνα βασιζόμενη σε πρωτογενή συλλογή δεδομένων για την σημαντικότητα του ρόλου της και τις προοπτικές της. Ακολούθησε η ανάλυση και η συζήτηση των πορισμάτων που έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη θεωρία και στην πρακτική του μάρκετινγκ.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PANTELI M 82605 DISSERTATION.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.7 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.