Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28943
Title: “The impact of label perceptions and perceived credibility of quality labels at household products on consumers’ purchase intentions: The case of CE marking”
Authors: ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Advisor: Σπαής , Γεώργιος
Keywords: labels;ετικέτες;CE Label;σηματοποίηση CE;quality labels;ετικέτες ποιότητας;purchase intentions;αγοραστικές προθέσεις
Issue Date: 17-Sep-2015
Abstract: Ο ερευνητικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά στη διερεύνηση της επίδρασης που έχουν σε ένα προϊόν οι αντιλήψεις για τις ετικέτες ποιότητας που φέρει και το πώς αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές την αξιοπιστία των σημάτων ποιότητας σε προϊόντα οικιακής χρήσης σε σχέση με τις προθέσεις αγοράς αυτών ενώ εξετάζεται και η επίδραση της σήμανσης CE στις αντιλήψεις των καταναλωτών για την ποιότητα των προϊόντων.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avramidis-I_DIS.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παραρτήματα1.85 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.