Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28940
Title: Web 2.0 as a marketing tool for entrepreneurs: The case of Greek Startups
Authors: ΚΑΚΟΥΛΑ, ΔΟΜΝΑ
Advisor: Μπέλλου, Δρ. Βικτώρια- Μαρία
Keywords: Entrepreneurship;Greek Startups;Web Marketing;SEO;Search Engine Marketing;Social Media Marketing;Web 2.0;Content Marketing
Issue Date: 6-Sep-2015
Abstract: Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι να εξετάσει ποια εργαλεία και πρακτικές Web Marketing χρησιμοποιούνται περισσότερο από τις ελληνικές Startups, τον βαθμό υιοθέτησης τους και τη συνεισφορά του Web marketing στο marketing plan αυτών των επιχειρήσεων. Για το σκοπό αυτό, επιλέχθηκαν να εξεταστούν 30 ελληνικές Web Startups που έλαβαν χρηματοδότηση τα έτη 2013-2014. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν η ανάλυση περιεχομένου της διαδικτυακής παρουσίας τους (websites, blogs, Social Media) με παράλληλη διεξαγωγή συνεντεύξεων προκειμένου να αναδειχτούν και ποιοτικά χαρακτηριστικά. Συμπερασματικά, οι ελληνικές Startups είναι εξοικειωμένες με πρακτικές Web Marketing όπως SEO, SEM, Content Marketing, Social Media Marketing, αλλά το επίπεδο εφαρμογής των τεχνικών αυτών είναι περιορισμένο και βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kakoula_D_MBA_dissertation.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.