Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28863
Title: Πολλαπλές αναπαραστάσεις και Διδακτική της μαθηματικής ανάλυσης : H περίπτωση των εννοιών «ρυθμός μεταβολής», «συμμεταβολή»
Authors: ΠΑΝΑΓΟΣ, ΠΑΥΛΟΣ
Advisor: ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ, ΕΥΓΕΝΙΟΣ+ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
Keywords: Θεωρίες μάθησης - Κονστρουκτιβισμός, Ρεαλιστική Μαθηματική Εκπαίδευση, Πολλαπλές αναπαραστάσεις, Διδακτική Μαθηματικής Ανάλυσης - ρυθμός μεταβολής , συμμεταβολή;Learning Theories – Constructivism, Realistic Education of Mathematics, Multiple representations, Teaching of Mathematical Analysis - rate of change, regression
Issue Date: 20-Sep-2015
Abstract: Η παρούσα διπλωματική, αξιοποιώντας τα αποτελέσματα της έρευνας με τα ερωτηματολόγια καθώς και τη σύγχρονη σχετική βιβλιογραφία έχει διπλό στόχο. Πρώτο, προσπαθεί να παρουσιάσει το βασικό θεωρητικό υπόβαθρο της έννοιας της πολλαπλής αναπαράστασης . Δεύτερο καταγράφει σκέψεις και δραστηριότητες, που είναι δυνατό να αξιοποιηθούν για την επίλυση συγκεκριμένων δυσκολιών που συναντά ο εκπαιδευτικός, κατά την εισαγωγή και εφαρμογή της διδασκαλίας εννοιών του διαφορικού λογισμού μέσω πολλαπλών αναπαραστάσεων με τρόπο κατανοητό και σαφή.
Appears in Collections:ΜΣΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚ.ΠΑΝΑΓΟΣ ΠΑΥΛΟΣ.pdf"Κύριο σώμα διπλωματικής","Παράρτημα","Βιβλιογραφία"5.31 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.