Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28854
Title: Investigating the potential of using coloured background for the Reading of 3rd graders of Greek State Primary School with learning difficulties:A case study.
Authors: ΤΣΑΛΗ, ΑΣΗΜΙΝΑ
Advisor: ΑΛΕΞΙΟΥ, ΘΩΜΑΗ ΔΡ
Keywords: colour and reading in dyslexic young learners
Issue Date: 12-Jun-2015
Abstract: Λαμβάνοντας υπόψη τις πολυδιάστατες πλευρές που εμπλέκονται στην διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στους Έλληνες δυσλεκτικούς μαθητές της νεαρής ηλικίας, ο σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνήσει τη διδασκαλία της κατανόησης Γραπτού λόγου και πιο συγκεκριμένα την αποτελεσματικότητα του χρωματιστού φόντου στο κείμενο έναντι του άσπρου, έτσι ώστε τα κείμενα να γίνουν πιο προσιτά στους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες. Η κατανόηση Γραπτού λόγου αποτελεί μια περίπλοκη δεξιότητα όπου στην προσπάθεια τους οι μαθητές να επιτύχουν το στόχο τους χρειάζεται να εφαρμόσουν ποικίλες τεχνικές , να αφομοιώσουν και να τροποποιήσουν πληροφορίες για να μπορέσουν να συμβαδίσουν με την υπάρχουσα γνώση. Η παρούσα έρευνα, αποτελώντας μια ποιοτική μελέτη, αποκαλύπτει σημαντικές πτυχές που αφορούν τις προσωπικές ανάγκες των δυσλεκτικών μαθητών και τις ικανότητες της οπτικής επεξεργασίας τους μέσα στο πλαίσιο της Ανάγνωσης ξενόγλωσσων κείμενων. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η χρήση του χρωματιστού φόντου μπορεί να βελτιώσει και να αναπτύξει την ικανότητα της σωστής Ανάγνωσης των δυσλεκτικών μαθητών. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας αναμένεται να συνεισφέρουν στον τομέα των Μαθησιακών Δυσκολιών, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη για την υιοθέτηση κατάλληλων πρακτικών που θα δημιουργήσουν ευνοϊκές συνθήκες για τους μαθητές με δυσλεξία αποσκοπώντας στο να γίνουν τα κείμενα πιο ευανάγνωστα για κάθε μαθητή.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69592TSALI ASIMINA AGG DIS FINAL.pdfπληρης διπλωματικη εργασια4.57 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.