Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28851
Title: Behaviour and discipline management in Greek state primary schools. An exploratory study based on EFL teachers’ perceptions.
Authors: ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
metadata.dc.contributor.advisor: Ζορμπάς, Βασίλειος, Dr.
Keywords: behaviour management;classroom management;discipline management
Issue Date: 6-Jun-2015
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμπεριφορά και τη διαχείριση της πειθαρχίας στη διδασκαλία των Αγγλικών στα δημόσια δημοτικά σχολεία. Η διερεύνηση των εμπειριών δέκα συμμετεχόντων καθηγητών, μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων, μου έδωσε επαρκή δεδομένα προκειμένου να προσδιορίσω το βαθμό ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών γύρω από ζητήματα και θέματα που αφορούν στην παραβατική συμπεριφορά, τους πιο διαδεδομένους τρόπους διαχείρισης της συμπεριφοράς, τις προκλήσεις που οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν και τις στρατηγικές στις οποίες καταφεύγουν προκειμένου να διασφαλιστεί η πειθαρχία. Η αξιολόγηση των τεχνικών που εφαρμόζονται από τους εκπαιδευτικούς, μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή πρακτικών που δεν είναι προς όφελος των μαθητών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MEd+dissertation+final.pdf
  Restricted Access
Διπλωματική 2.92 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.