Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28850
Title: “COMPUTERS AND ENGLISH LANGUAGE LEARNING: THE IMPACT OF THE INTERACTIVE WHITEBOARD ON YOUNG LEARNERS’ ATTITUDE AND MOTIVATION.”
Authors: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Μητσικοπούλου, Βασιλική
Keywords: Interactive learning, young learners, EFL
Issue Date: 31-Aug-2015
Abstract: Η μελέτη αυτή εξέτασε την επίδραση του Διαδραστικού πίνακα στη παρακίνηση των μαθητών και στην περαιτέρω παρότρυνσή τους για μάθηση. Εκατό μαθητές της έκτης τάξης Δημοτικού ενός Δημόσιου σχολείου ερωτηθήκαν για τις απόψεις τους σχετικά με την εφαρμογή του Διαδραστικού πίνακα στο σχολείο τους. Δεδομένα συγκεντρώθηκαν πρώτον από ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε στο οποίο οι μαθητές απάντησαν σχετικά με τις αντιλήψεις τους για το κατά πόσο ο διαδραστικός πίνακας συμβάλλει στην αύξηση της συμμετοχής και παρακίνησής τους για μάθηση. Αξιοσημείωτες διαφορές υπήρξαν στη συμπεριφορά των μαθητών όταν γινόταν μάθημα με διαδραστικό πίνακα. Δεν βρέθηκαν αξιόλογες μεταβολές σε σχέση με το γένος ή την εθνικότητα. Δεύτερον, μια συνέντευξη έγινε με τον κύριο Μάκη Τριανταφυλλίδη, καθηγητή Αγγλικών έκτης Δημοτικού σε δημόσιο σχολείο στα Καλύβια, ο οποίος χρησιμοποιεί τον Διαδραστικό πίνακα στη διδασκαλία του εδώ και 7 χρόνια. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η χρήση του διαδραστικού πίνακα ως μέσου διδασκαλίας επιδρά ευεργετικά στην ενεργό συμμετοχή και παρακίνηση των μαθητών. Προτάσεις- ιδέες για περαιτέρω έρευνα είναι ενσωματωμένες ως μέρος των αποτελεσμάτων της έρευνας.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation pdf.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.12 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.