Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28848
Title: Using Digital Storytelling to boost the Speaking Skills of Young Learners
Authors: ΛΙΑΝΔΡΑΚΗ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: Καρασίμος, Αθανάσιος Δρ.
Keywords: Αφήγηση ιστοριών, Ψηφιακές ιστορίες, Βίντεο, Προφορικές Δεξιότητες, Προσχολική Ηλικία;Storytelling, Digital Storytelling, Video, Speaking skills, young learners
Issue Date: 5-Jul-2015
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να αποδείξει πως οι προφορικές δεξιότητες των μαθητών μπορούν να βελτιωθούν με την χρήση των ψηφιακών ιστοριών (συγκεκριμένα σε αυτήν την έρευνα με την μορφή του βίντεο), καθώς η αφήγηση ιστοριών/παραμυθιών και η προβολή βίντεο αποτελούν σύγχρονες και διασκεδαστικές πρακτικές στην Αγγλική τάξη. Γι αυτόν το σκοπό, μία τάξη ενός φροντιστηρίου, αποτελούμενη από μαθητές επίπεδου Senior B' στα Αγγλικά θα βοηθήσει να διεξαχθεί η παραπάνω έρευνα. Αυτή η ομάδα θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει διάφορα μαθήματα με ψηφιακά παραμύθια, θα συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο και θα απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις σε συνέντευξη προς το τέλος της διαδικασίας. Επιπλέον, ένα φύλλο παρατήρησης θα συμπληρωθεί από μία άλλη εκπαιδευτικό – παρατηρητή, αφού εφαρμόσει κάποιο μάθημα με την χρήση των ψηφιακών ιστοριών σε μια από τις τάξεις της. Τα ευρήματα που θα προκύψουν από τα προηγούμενα ερευνητικά μέσα θα αναλυθούν με ποιοτικό αλλά και ποσοτικό τρόπο, θα συγκριθούν σε σχέση με άλλες μελέτες και θα οδηγήσουν σε αποτελέσματα γι’ αυτήν την έρευνα. Τέλος, διάφορες ιδέες και προτάσεις, όσον αφορά την διδασκαλία των προφορικών δεξιοτήτων, την αφήγηση παραμυθιών και την χρήση ψηφιακών ιστοριών, θα βγουν στην επιφάνεια ώστε να ενισχυθεί η διδασκαλία και η μάθηση της Αγγλικής γλώσσας.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIGITAL STORYTELLINGDISSERTATION LIANDRAKI ELENI.pdfΔιπλωματική Εργασία3.38 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.