Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28841
Title: EXPLORING LEARNER AUTONOMY THROUGH PROJECT-BASED TEACHING: A REFLEXIVE STUDY
Authors: ΚΟΚΟΣΗ, ΜΑΡΙΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Advisor: ΖΟΡΜΠΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Issue Date: 30-May-2015
Abstract: Ο κύριος σκοπός αυτής της μελέτης είναι να δείξει ότι η μαθητική αυτονομία μπορεί να καλλιεργηθεί και να αναπτυχθεί ακόμη και σε πολύ μικρή ηλικία μέσω κατάλληλης καθοδήγησης και υποστήριξης από τον δάσκαλο. Για να αποδειχθεί αυτό, η τωρινή και παρούσα δασκάλα-ερευνήτρια σχεδίασε προσεχτικά δύο «σχέδια εργασίας» και τα εφήρμοσε σε μια τάξη της πέμπτης δημοτικού. Η παρούσα δασκάλα-ερευνήτρια θα αξιολογήσει και θα διατυπώσει τα σχόλιά της για τα συγκεκριμένα αυτά μαθήματα τα οποία είναι βασισμένα σε αυτά τα «σχέδια εργασίας», περιγράφοντας με κάθε λεπτομέρεια την προσωπική της εμπειρία σ’αυτήν την τάξη. Συγκεκριμένα, αυτή η δασκάλα-ερευνήτρια θα διεξάγει αυτοβιογραφική αυτοπαθή έρευνα, δηλαδή, αυτοεθνογραφία ώστε να βγουν σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με την ανάπτυξη της μαθητικής αυτονομίας μέσω διδασκαλίας με την μεθόδο «σχεδίου εργασίας». Μέχρι το τέλος αυτής της μελέτης, θα γίνει ξεκάθαρο εάν και με ποιούς τρόπους μπορεί η μαθητική αυτονομία να ξεκινήσει να αναπτύσσεται από μικρή ηλικία. Επίσης, αυτή η μελέτη παρέχει σημαντικές πληροφορίες για το πώς μπορούν οι δάσκαλοι να βοηθήσουν τους μαθητές να δουλεύουν αυτόνομα και να αποκτήσουν υπευθυνότητα για τη μάθησή τους, μέσω της διδασκαλίας με «σχέδιο εργασίας».
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-15-ΔΕ-KOKOSIMARIAPANAGIOTA-75347.pdfΔιπλωματική Εργασία516.78 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.