Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28838
Title: "Teaching through Multiple Intelligences: Investigating the Greek primary school reality"
Authors: ΜΠΟΥΚΑ, ΙΩΑΝΝΑ
Advisor: Γιαννακοπούλου, Δρ Αλεξία
Keywords: Multiple Intelligences, differentiated instruction, primary school;Πολλαπλές Νοημοσύνες, διαφοροποιημένη διδασκαλία, δημοτική εκπαίδευση
Issue Date: 26-Sep-2015
Abstract: Η διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την μεθοδολογική προσέγγιση των εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών που διδάσκουν την Αγγλική στην Ελληνική σχολική πραγματικότητα του δημοτικού σχολείου αναφορικά με την θεωρία των Πολλαπλών Νοημοσυνών, διερευνώντας εάν οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν στρατηγικές σχετικές με την θεωρία των Πολλαπλών Νοημοσυνών στις εκπαιδευτικές τους πραγματικότητες. Ένα άλλο θέμα που διερευνά είναι η ενσωμάτωση της θεωρίας στην διαδικασία μάθησης της Ελληνικής σχολικής πραγματικότητας του δημοτικού σχολείου. Αυτό πραγματοποιείται μέσω της αξιολόγησης των σχολικών εγχειριδίων των τάξεων Γ’-Στ’, καθώς επίσης και του εκπαιδευτικού υλικού που χρησιμοποιείται για τη διδασκαλία της Αγγλικής στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολειού (Α’, Β’).
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MPOUKAIOANNA-69562-AGG-DISSERTATION.pdf"Ολόκληρη η διπλωματική εργασία, συνοδευόμενη από τα παραρτήματα της"5.41 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.