Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28806
Title: The impact of social media in the development of the Greek tourism industry
Authors: ΜΑΡΙΝΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Advisor: Τζωρτζάκη, Αλεξία Μαίρη
Keywords: Social media, internet, tourism, marketing, word-of-mouth, marketing mix, booking.com, Greece, social networking, Facebook, TripAdvisor
Issue Date: 25-Jun-2015
Abstract: Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και το διαδίκτυο ιδιαίτερα έχουν προκαλέσει σημαντικές αλλαγές σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα. Ένας από αυτούς τους τομείς είναι ο τουριστικός τομέας. Το διαδίκτυο αναπτύσσεται συνεχώς και πλέον αποτελεί μια σοβαρή πηγή πληροφοριών με σημαντικές επιπτώσεις για την ευρύτερη οικονομία. Στον τομέα της τουριστικής βιομηχανίας το διαδίκτυο προκάλεσε επανάσταση και πλέον αποτελεί τη σημαντικότερη πηγή πληροφοριών καθώς επίσης λειτουργεί ως δίαυλος πωλήσεων. Η ανάπτυξη και διάδοση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προκάλεσαν την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας γιατί ο ενδιαφερόμενος έχει άμεση πρόσβαση σε πληθώρα πληροφορίων σχετικά με τον προορισμό και τις υπηρεσίες που τον ενδιαφέρουν, τη δυνατότητα σύγκρισης και αξιολόγησης των ταξιδιωτικών επιλογών, γεγονός που οδηγεί στην ανάπτυξη νέων αγορών τόσο για τις μεγάλες όσο και για τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marinis-K-Dissertation.pdfΚυρ'ιως σώμα διπλωματικής, Παραρτήματα1.47 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.