Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28805
Title: Developing successful strategies for e-tourism in the public sector: The case of Greek municipalities
Authors: ΤΣΟΥΓΚΡΑΝΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ
Advisor: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
Keywords: e-tourism, Greece, public administration, tourism, municipality, strategy, competitive advantage, Information and Communication Technologies, Websites, , Social media, e-commerce;διαδικτυακός τουρισμός, Ελλάδα, δημόσια διοίκηση, τουρισμός, Δήμος, στρατηγική, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Ιστότοποι, Κοινωνικά μέσα δικτύωσης, ηλεκτρονικό εμπόριο
Issue Date: 30-Jun-2015
Abstract: Ο τουρισμός παίζει σημαντικό ρόλο σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, αν σκεφτεί κανείς ότι αποτελεί σημαντική πηγή εισοδήματος για πολλές χώρες. Ωστόσο, το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον χαρακτηρίζεται από νέες προκλήσεις όπως η παγκόσμια κρίση και η τεχνολογική ανάπτυξη, δημιουργώντας την ανάγκη για κατάλληλη προσαρμογή των επιχειρήσεων και των οργανισμών του τομέα. Ειδικότερα, οι Ελληνικοί Δήμοι πρέπει να εφαρμόσουν στρατηγικές έτσι ώστε να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τουρισμό. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναδείξει τρόπους με τους οποίους ο διαδικτυακός τουρισμός μπορεί να βοηθήσει έτσι ώστε οι Δήμοι να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsougkranis_std074123_dissertation-final document.pdf992.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.