Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28791
Title: Analysis of Greek Juice Market before and after Economic Crisis(2007-2013). Example of Brand Diversification
Authors: ΜΠΕΡΑΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Advisor: Βλάχος, Ηλίας, Δρ
Keywords: consumption;expenditure;GDP;juice
Issue Date: 27-Jun-2015
Abstract: Η οικονομική κρίση επηρέασε σημαντικά την ζήτηση και κατανάλωση πολλών προϊόντων και ειδών. Σε τούτη την εργασία πραγματοποιείται μία ανάλυση της αγοράς του συσκευασμένου χυμού τα χρόνια 2007 έως 2013, παρουσιάζοντας τα γενικά χαρακτηριστικά του κλάδου και το βαθμό που αυτός επηρεάστηκε από τις εφαρμοζόμενες οικονομικές πολιτικές. Στα πλαίσιο αυτό, αναλύονται όλα τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας και συγκρίνονται, τέσσερις ανταγωνιστές. Από τις τέσσερις εταιρείες επικεντρωνόμαστε στην Δέλτα Τρόφιμα και την αλλαγή στρατηγικής της. Η αλλαγή στρατηγικής της Δέλτα Τρόφιμα παρουσιάζεται και ως παράδειγμα στρατηγικής διαφοροποίησης brand και αξιολογείται ως προς την αποτελεσματικότητά της, όπως αυτή αποδεικνύεται από τα μερίδια αγοράς
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analysis of Greek Juice Market Before and After Economic Crisis. Example of Brand Diversification.pdfΚυρίως Σώμα Διπλωματικής1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.