Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28566
Title: Το μάρκετινγκ των μουσείων ως καθοριστικός παράγοντας για την εδραίωσή τους στα σύγχρονα πολιτιστικά τεκταινόμενα. Η περίπτωση του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης της Αθήνας.
Authors: ΤΣΟΥΡΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Advisor: ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Issue Date: 6-Dec-2014
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ_ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΟΥΡΤΟΥ_final.pdf1.5 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.