Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/26700
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜΠΕΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣel
dc.contributor.authorΜΑΥΡΟΥΔΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗel
dc.date.accessioned2014-12-06el
dc.date.accessioned2015-02-04T08:26:51Z-
dc.date.available2014-12-06el
dc.date.available2015-02-04T08:26:51Z-
dc.date.issued2014-12-06el
dc.date.submitted2014-12-06el
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/26700-
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languagefrfr
dc.language.isoΓαλλικά-frel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleDANS QUELLE MESURE LES STEREOTYPES IMFLUENCENT LE CHOIX DE LA SECONDE LANGUE ETRANGERE DANS L' ECOLE PRIMAIRE GRECQUEel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας(ΓΑΛ)el
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Memoire-Mavroudi Aik..pdf
  Restricted Access
2.36 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.