Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/24350
Title: Restructuring of fares policy for the Urban Transportation System in Athens
Authors: ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π. ΣΑΡΡΗΣ
Issue Date: Jan-2014
Abstract: Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να συνδυαστούν οι αρχές της οικονομικής θεωρίας μετις αρχές του marketing στον τομέα των Αστικών Συγκοινωνιών. Η οικονομική θεωρία μέσα απότην έννοια της μεγιστοποιημένης χρησιμότητας παρέχει τα εργαλεία για να διερευνηθούν οισυνθήκες βέλτιστου σημείου ισορροπίας μεταξύ των παραγωγών και των χρηστών. Η επιστήμητου Marketing από την άλλη πλευρά δίνει περισσότερη έμφαση στην επίτευξη των στόχων πουθέτουν οι επιχειρήσεις και στην ικανοποίηση των πελατών τους.Το σύστημα κομίστρου στις Αστικές Συγκοινωνίες περιλαμβάνει τέσσερις διακριτές ενότητες.Την δομή του κομίστρου, τα προϊόντα κομίστρου, τα επίπεδα κομίστρου και τα μέσα πληρωμής.Η ανάλυση που ακολουθεί επικεντρώνεται κυρίως σε θέματα που αφορούν την δομή και ταπροϊόντα κομίστρου. Στόχος είναι να παρουσιαστεί το θεωρητικό υπόβαθρο στο marketing τωνμεταφορικών υπηρεσιών, να γίνει μια ανασκόπηση των πρακτικών που εφαρμόζονται και στηνσυνέχεια να προταθεί μια εναλλακτική προσέγγιση στον σχεδιασμό και την εφαρμογήστρατηγικών και προϊόντων κομίστρου. Επιπλέον, στόχος είναι να αξιολογηθούν οι πολιτικέςκομίστρου που εφαρμόστηκαν τα προηγούμενα χρόνια καθώς και η προσφάτως αναγγελθείσατιμολογιακή πολιτική που αναμένεται να εφαρμοστεί από την 1η Μαΐου του 2008.Είναι ευρέως αποδεκτό ότι δύο από τα εργαλεία του marketing που χρησιμοποιούνται από τιςεταιρίες είναι η Τιμή και το Προϊόν. Τα δύο αυτά στοιχεία του «Μίγματος Marketing» είναιστενά συνδεδεμένα και αλληλεξαρτώμενα στις αγορές στων μεταφορών. Στην συνέχεια, οιμεταφορικές υπηρεσίες (Προϊόν) και τα κόμιστρα (Τιμή) προσεγγίζονται παράλληλα με εστίασησε στρατηγικές διακριτοποίησης τιμής και σε πολιτικές διαφοροποίησης προϊόντος.Η ανάλυση βασίζεται σε αποτελέσματα που προέκυψαν από την επεξεργασία πρωτογενώνστοιχείων που συλλέχθηκαν στα πλαίσια ερευνών μεταφορικής ζήτησης. Οι έρευνες αυτέςδιεξήχθησαν από τον ΟΑΣΑ με στόχο την δημιουργία ενός μοντέλου πρόβλεψης της ζήτησηςπροσαρμοσμένο στην εξυπηρέτηση των αναγκών σχεδιασμού και αξιολόγησης μεταφορικώνυπηρεσιών.Η χρησιμοποίηση Συγκοινωνιακών δεδομένων έτσι ώστε να ανακτηθούν πληροφορίες πουσυλλέγονται στα πλαίσια των ερευνών αγοράς αποτελεί από μόνη της μια σύνθετη διαδικασίαπου αξίζει να διερευνηθεί περισσότερο στο μέλλον.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SARRIS%20NIKOLAOS.pdf1.49 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.