Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/21449
Title: Συστήματα για παιχνίδια στρατηγικής
Authors: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤ.ΒΛΑΣΗ
Issue Date: 31-Jul-2008
Abstract: Περίληψη: Αντικείμενο της Διπλωματικής εργασίας είναι η μεταφορά ενός παιχνιδιού στρατηγικής, που στηρίζεται στη χρήση Ενισχυτικής Μάθησης (Reinforcement Learning) και έχει υλοποιηθεί με Νευρωνικά δίκτυα (Neural Networks), στο διαδίκτυο με σκοπό την ευρεία χρήση του από το κοινό. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση, ανάπτυξη και ολοκλήρωση του νέου συστήματος λογισμικού βασισμένου σε τεχνολογίες δικτυακού προγραμματισμού.Τα βασικά στοιχεία αυτής της εργασίας, επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς άξονες. Ο πρώτος αφορά τον ανασχεδιασμό και επαναϋλοποίηση των δομών της αρχικής εφαρμογής, ο δεύτερος περιστρέφεται γύρω από τις λειτουργικές παραμέτρους και την αισθητική παρουσίαση της εφαρμογής, και οριοθετεί την ευχρηστία, την ευκολία πρόσβασης και τις υπολογιστικές απαιτήσεις της, μέσω του web. Ο τρίτος άξονας αφορά την έρευνα των έτοιμων πλατφόρμων ανάπτυξης παιχνιδιών για να ελεγχθεί η σκοπιμότητα και εφικτότητα επανασχεδίασης και επαναϋλοποίησης του παιχνιδιού με χρήση άλλων συστημάτων (πλατφόρμων).Λέξεις-κλειδιά: Τεχνητή Νοημοσύνη, Δικτυακός Προγραμματισμός, Δικτυακά Παιχνίδια, μοντέλο Client-Server, Applet, Servlet, Apache Tomcat, Mysql.Περιεχόμενο: Το περιεχόμενο είναι σε μορφή κειμένου, συνοδευόμενο από εικόνες και από λογισμικό.Summary: This thesis concerns the porting of a strategy game, which utilizes reinforcement learning and neural networks, to a web-based implementation from the stand-alone original. The goal is to make the system available to the public. The thesis aims to design, develop and integrate the new software based on web technologies.There are three main components to this work. The first concerns the redesign and implementation of the data structures of the available software. The second has to do with the functional aspects and the interface of the system and influences the usability, the ease of access as well as the light computational footprint of the application. The third component has to do with an investigation of existing game platforms that may be used in the future as a means to redesign and re-implement the current system.Keywords: Artificial Intelligence, Web programming, web games, client-server model, Applet, Servlet, Apache Tomcat, Mysql.Content: the thesis consists of text, figures and software.
Appears in Collections:ΠΛΣ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VLASI%20ATHANASIA.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.