Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/20209
Title: Αξιολόγηση ενός περιβάλλοντος εκπαίδευσης μέσω διαδικτύου : η περίπτωση της πλατφόρμας enovation learning
Authors: ΑΡΑΒΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΣτην εργασία αυτή αξιολογήθηκε ένα περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning), ως προς τον σχεδιασμό και την παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και την ανάπτυξη κλίματος επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ σπουδαστών και διδασκόντων.Για την αξιολόγηση επιλέχτηκε η μελέτη περίπτωσης ενός Συστήματος Διαχείρισης της Μάθησης (LMS, Learning Management System), που χρησιμοποιήθηκε σε ένα Πανεπιστημιακό περιβάλλον, με σκοπό την υποστήριξη των σπουδαστών με την πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό της ειδικότητας τους και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των σπουδαστών, ώστε να χειρίζονται ηλεκτρονικά περιβάλλοντα μάθησης. Συγκεντρώθηκαν ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα από τα τρία επιμέρους περιβάλλοντα. Το διαχειριστικό, τους σπουδαστές και τους διδάσκοντες. Τα εργαλεία συλλογής των δεδομένων ήταν αντίστοιχα, πίνακες παρατήρησης, ερωτηματολόγιο και συνέντευξη.Τα κυριότερα αποτελέσματα της αξιολόγησης ήταν: Α) Αναπτύχθηκαν αρκετά μαθήματα μέσω διαδικτύου και το περιβάλλον εμπλουτίστηκε με στοιχεία βιβλιογραφικών αναφορών και πηγών, καταλόγους επιστημονικών περιοδικών, λεξικά ορολογίας και βίντεο. Β) Δεν έγινε εκμετάλλευση όλων των δυνατοτήτων της πλατφόρμας στα περισσότερα μαθήματα. Γ) Οι σπουδαστές βρήκαν ενδιαφέρον το περιβάλλον, αλλά κυρίως ασχολήθηκαν με το υλικό που είχε άμεση σχέση με το μάθημά τους και τις ασκήσεις που το συνόδευαν, μεταφέροντας έτσι το μοντέλο μελέτης που έχουν συνηθίσει. Δ) Η διαδικασία διαμόρφωσης του υλικού ώστε να διατίθεται μέσω του διαδικτύου, είναι χρονοβόρα, με αποτέλεσμα να μη μένει χρόνος για σχεδιασμό άλλων δραστηριοτήτων περισσότερο αλληλεπιδραστικών. Ε) Η επικοινωνία των σπουδαστών με τους διδάσκοντες ήταν πολύ περιορισμένη και κυρίως για επουσιώδη θέματα. Η επικοινωνία μεταξύ των σπουδαστών ήταν ανύπαρκτη.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.