Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/20141
Title: Σχεδιασμός, ανάπτυξη, αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού αρχαίας ελληνικής ιστορίας με τις προδιαγραφές της ΑεξΑΕ
Authors: Τσακίρη, Θεοδώρα
Keywords: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΗ Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΑεξΑΕ) άρχισε να εφαρμόζεται συστηματικά στην Ελλάδα τα τελευταία δέκα χρόνια παρόλο που η παγκόσμια ιστορία της έχει τις ρίζες στο τέλος του 19ου αιώνα, και το μόνο εκπαιδευτικό ίδρυμα που παρέχει τέτοιου είδους σπουδές είναι το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Η ιδιαιτερότητα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ως προς το εκπαιδευτικό υλικό είναι ότι αυτό αποτελεί τον κύριο μοχλό της διαδικασίας της διδασκαλίας και συνιστά μια προκατασκευασμένη διδασκαλία. Παρά την αλματώδη εξέλιξη των νέων τεχνολογιών και τη δημιουργία πολυμορφικού εκπαιδευτικού πακέτου, το έντυπο υλικό εξακολουθεί να αποτελεί την κυριότερη μορφή του διδακτικού υλικού. Κατά την εξελικτική του πορεία απέκτησε ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που όλο και περισσότερο υιοθετούνται και από τις παραδοσιακές μορφές εκπαίδευσης για το δικό τους διδακτικό υλικό. Η παρούσα εργασία σχεδιάζει, αναπτύσσει και αξιολογεί υλικό αρχαίας ελληνικής Ιστορίας οργανωμένο με τις προδιαγραφές της ΑεξΑΕ. Η πιλοτική εφαρμογή των προδιαγραφών του έντυπου υλικού της ΑεξΑΕ σε ένα κεφάλαιο Ιστορίας αποκαλύπτει ότι είναι δυνατόν να εφαρμοστούν και στο σχολικό εγχειρίδιο. Η προοπτική αυτή είναι δυνατόν να προωθήσει τη διεύρυνση του διαλόγου μεταξύ της ΑεξΑΕ και της Συμβατικής εκπαίδευσης.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%A4%CE%A3%CE%91%CE%9A%CE%99%CE%A1%CE%97%20%CE%98%CE%95%CE%9F%CE%94%CE%A9%CE%A1%CE%91.pdf6.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.