Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/20137
Title: Επικοινωνία εκπαιδευτικής μονάδας - γονέων : διερεύνηση των στάσεων, απόψεων, ρόλων καθηγητών και γονέων : η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών : έρευνα σε σχολείο της Αθήνας και της Φιλιππιάδας
Authors: ΧΡΥΣΟΥΛΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΛΟΥΡΗ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΣτην παρούσα εργασία διαπραγματευόμαστε δύο θέματα που στο κέντρο έχουν την επικοινωνία που αναπτύσσει μία ελληνική σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το πρώτο θέμα που μας απασχολεί είναι η επικοινωνία της ελληνικής σχολικής μονάδας με τους γονείς των μαθητών της και πως αυτή η επικοινωνία επιδρά στις σχέσεις που αναπτύσσει με αυτούς. Το δεύτερο είναι το κατά πόσο η μονάδα χρησιμοποιεί στην επικοινωνία της αυτή με τους γονείς τις σύγχρονες εφαρμογές των νέων τεχνολογιών που υπάρχουν αλλά και συνεχώς εξελίσσονται.Η εργασία μας αρχικά ξεκινά με μία συνοπτική παρουσίαση συνολικά των στοιχείων της επικοινωνίας που αναπτύσσει μία οποιαδήποτε εκπαιδευτική μονάδα με το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της, και συνεχίζει με την περιγραφή των μορφών και στοιχείων της επικοινωνίας που καλείται και μπορεί μέσα στις ελληνικές συνθήκες να αναπτύξει η μονάδα μέσω των καθηγητών της με τους γονείς. Αναφέρουμε κάποιες σύγχρονες θεωρίες γύρω από την ανάγκη παρουσίας των γονέων στη μονάδα και επικεντρωνόμαστε στο θέμα των σχέσεων της μονάδας – των καθηγητών με αυτούς και στα καταγεγραμμένα προβλήματα. Στη συνέχεια περνάμε στο θέμα των νέων τεχνολογιών και καταγράφουμε τα δεδομένα που μας δίνονται από το Υπουργείο Παιδείας γύρω από τη χρήση τους στα ελληνικά σχολεία, την επιμόρφωση που γίνεται στα πλαίσια της εισαγωγής των νέων τεχνολογιών στα σχολεία και τις εφαρμογές που βρίσκουμε να λειτουργούν ήδη σε κάποια σχολεία, κυρίως στο εξωτερικό.Στο δεύτερο μέρος της εργασίας διεξάγουμε μία έρευνα σε δύο ελληνικά σχολεία προκειμένου να διαπιστώσουμε την εφαρμογή των θεωριών και δεδομένων που αναφέραμε παραπάνω σε δύο πραγματικές περιπτώσεις, μέσα από καταγραφή της επικοινωνίας και των σχέσεων των καθηγητών με τους γονείς. Αναφέρουμε το σκεπτικό της έρευνας, τα ερευνητικά μας ερωτήματα, τα μεθοδολογικά εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε, τα προβλήματα που συναντήσαμε στη διεξαγωγή της έρευνας. Στο τέλος καταγράφουμε τα αποτελέσματα της έρευνας και καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα που προκύπτουν ύστερα και από σύγκριση των δεδομένων των δύο σχολείων.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.