Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/19238
Title: ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ Ν. ΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Authors: ΜΟΥΣΤΑΚΛΗ ΑΓΝΗ
Issue Date: 18-Jan-2009
Abstract: Η σχολικήπειθαρχία αποτελείαναπόσπαστο τμήμα τηςεκπαιδευτικήςδιαδικασίας όμωςτα προβλήματα απειθαρχίαςδε λείπουν απότη ευτεροβάθμιαεκπαίδευση και συχνάφέρνουν σε δύσκολη θέση τουςεκπαιδευτικούς Η παρούσαεργασία είχε σκοπόνα διερευνήσει τιςεπιμορφωτικέςανάγκεςτων εκπαιδευτικώνευτεροβάθμιαςεκπαίδευσηςστο Ν. 'ρταςγια την πρόληψη και την αντιμετώπισηπροβλημάτων πειθαρχίαςστο Γυμνάσιο.Η ερευνητικήπροσέγγιση του θέματοςπραγματοποιήθηκε μεερωτηματολόγιο, το οποίο μοιράστηκε σε 88 εκπαιδευτικούςπου υπηρετούν σεΓυμνάσια του Ν. 'ρτας Τα κυριότερα ευρήματα τηςέρευναςήταν: Προβλήματααπειθαρχίαςσυμβαίνουν συχνάστιςσχολικέςτάξεις αλλάκαι έξω απόαυτές Οιεκπαιδευτικοίσυζητούν γι αυτάπολύσε συνεδριάσειςτου συλλόγου διδασκόντων,άτυπα με άλλουςσυναδέλφουςκαι με το διευθυντήτου σχολείου. Γενικάστηρίζονταιπερισσότερο στην εμπειρία, αφούοι βασικέςσπουδέςλίγο τουςβοηθούν ναπρολάβουν ήνα αντιμετωπίσουν την απείθαρχη συμπεριφοράτων μαθητών. Οιεκπαιδευτικοίθεωρούν ότι η επιμόρφωσήτουςσε θέματα πειθαρχίαςθα τουςβοηθούσε να προλαμβάνουν ήνα επιλύουν καλύτερα προβλήματα συμπεριφοράςΠροτιμούν περιοδικάυποχρεωτικάεπιμορφωτικάπρογράμματα και ωςκαταλληλότερουςεκπαιδευτέςθεωρούν τουςειδικευμένουςψυχολόγουςκαι στησυνέχεια τουςειδικευμένουςεκπαιδευτικούς Τα θέματα που θα ήθελαν ναπεριλαμβάνει κυρίωςένα σχετικόεπιμορφωτικόπρόγραμμα κατάσειράπροτίμησηςείναι ΠαιδαγωγικήΨυχολογία, υποστήριξη μαθητών με συναισθηματικέςδιαταραχέςκαι συνεργασία σχολείου, γονέων και άλλων φορέων. Συνεπώςαπότην έρευναδιαπιστώνεται η ύπαρξη του προβλήματοςτηςαπειθαρχίαςστα Γυμνάσια και ηανάγκη επιμόρφωσηςτων εκπαιδευτικών.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MOUSTAKLI%20AGNI.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.