Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/19001
Title: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών για το ρόλο και την αποτελεσματικότητα του επιμορφωτή στο πρόγραμμα αξιοποίηησης των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΚΑΛΥΒΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑ
Issue Date: 6-Nov-2008
Abstract: Αντικείμενο του συγκεκριμένου εκπονήματος είναι να διερευνηθούν οι στάσειςκαι οι απόψεις των επιμορφούμενων στις ΤΠΕ για το ρόλο του επιμορφωτή και τηναποτελεσματικότητα του στα πλαίσια των σύγχρονων εκπαιδευτικών αναγκών. Οιτελευταίες απορρέουν από τις γενικότερες εξελίξεις που σημειώθηκαν τα τελευταίαχρόνια στον τομέα της τεχνολογίας και σηματοδότησαν πολύπλευρες δομικέςαλλαγές.Αυτό συνεπάγεται την ελαστικότητα και προσαρμοστικότητα της γνώσης στιςκατάλληλες συνθήκες, πράγμα που έχει υποστηριχθεί ήδη από τον Rogers A., ως μιααπό τις δεξιότητες και στάσεις των εκπαιδευτών «είναι η προσαρμογή του υλικού στιςσυγκεκριμένες ανάγκες της μαθησιακής ομάδας» (Rogers A., 1999).Σημαντικός κρίνεται ο ρόλος των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, ως ένας συνδετικόςκρίκος και μια ευέλικτη ζώνη για να υλοποιηθεί η αποτελεσματική γνώση ωςαπόρροια μιας ειδικευμένης διδακτικής προσέγγισης. Σε αυτά τα πλαίσιααναγνωρίζεται η σπουδαιότητα του εκπαιδευτή των ΤΠΕ στο να συνειδητοποιήσει τορόλο του και τη λειτουργικότητά του για να επιτευχθεί το κατάλληλο κλίμαπροσέγγισης στα πλαίσια της δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης ενηλίκων.Για την αποτελεσματικότητα των στόχων που τέθηκαν, επιλέχθηκε το μοντέλοτης ποσοτικής προσέγγισης για την διεξαγωγή της έρευνας και συγκεκριμένα ωςεργαλείο συλλογής δεδομένων το ερωτηματολόγιο, που δημιουργήθηκε από έναμικρό, αλλά αντιπροσωπευτικό δείγμα καθηγητών του Ν. Αιτωλοακαρνανίας. Τέλοςγίνεται παρουσίαση των ευρημάτων, συμπερασμάτων και προτάσεων.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KALYBIOTH%20MARIA.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.