Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/19000
Title: Η εφαρμογή της ευέλικτης ζώνης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή της στην καλλιέργεια γνωστικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων στο μαθητή [Cd-rom]
Authors: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ
Issue Date: 6-Nov-2008
Abstract:   Η μελέτη αυτή διερευνά τον τρόπο εφαρμογής της Ε.Ζ. στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,  ο οποίος  μπορεί να συμβάλλει ή όχι στην καλλιέργεια  γνωστικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων του μαθητή. Στην παρούσα έρευνα, έλαβαν μέρος 600 εκπαιδευτικοί και η συλλογή δεδομένων έγινε με τη χρήση ενός αυτοσχέδιου ερωτηματολογίου. Διερευνήθηκε α) το ποσοστό των εκπαιδευτικών που εφαρμόζουν την Ε.Ζ. β) τα είδη και ο τρόπος επιλογής των θεμάτων γ) ο τρόπος προσέγγισής τους δ) ο τρόπος αξιολόγησής τους ε) η επίτευξη ή όχι  των επιδιωκομένων στόχων και ε) οι γνωστικές και συναισθηματικές δεξιότητες που προάγονται μέσα από τον τρόπο εφαρμογής του προγράμματος.  Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν  εφαρμόζει το πρόγραμμα. και ο χρόνος της Ε.Ζ.  «αξιοποιείται» για τη διδασκαλία άλλων μαθημάτων.  Το υλικό που χρησιμοποιείται από την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν είναι  το εκπαιδευτικό υλικό που προτείνεται από το Π.Ι..  Η προσέγγιση των θεμάτων γίνεται με σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες  καλλιεργούν γνωστικές και συναισθηματικές δεξιότητες  των μαθητών και επιπλέον. Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι εφαρμόζουν το πρόγραμμα, προτείνουν την κατάρτιση επιμορφωτικών προγραμμάτων, την οικονομική στήριξη και τον εξοπλισμό των σχολείων με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή για την επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος της Ε.Ζ. στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Λέξεις κλειδιά: Ευέλικτη ζώνη, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, γνωστικές δεξιότητες, συναισθηματικές δεξιότητες
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File SizeFormat 
PAPOYTSAKI%20KALLIOPH.zip859.7 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.