Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18998
Title: Από δάσκαλος, εμψυχωτής [Cd-rom] : ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων στην επίτευξη συμμετοχικού μαθησιακού κλίματος : η περίπτωση των τμημάτων Αγγλικών στα ΚΕΕ Ιωαννίνων : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΓΑΛΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
Issue Date: 6-Nov-2008
Abstract: Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του ρόλου τουεκπαιδευτή ενηλίκων στην ανάπτυξη της συμμετοχικότητας τωνεκπαιδευομένων.Σε αυτήν την διπλωματική αναλύονται θέσεις για την εκπαίδευσηενηλίκων, τον εκπαιδευόμενο, τον εκπαιδευτή και τη στρατηγική τουσχετικά με την επιλογή και εκτέλεση των εκπαιδευτικών τεχνικών.Από το θεωρητικό πλαίσιο της ανθρωπιστικής εκπαίδευσηςενηλίκων, οι υποθέσεις εργασίας διαμορφώνονται ως εξής:1η Η εφαρμογή συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών αυξάνει την ενεργόεμπλοκή της ομάδας των εκπαιδευομένων.2η Η εφαρμογή των αρχών επικοινωνίας και εμψύχωσης επηρεάζεισημαντικά το βαθμό συμμετοχής των εκπαιδευομένων.Η εξέταση αυτών των υποθέσεων έγινε μέσω παρατήρησης καιανάλυσης ηχογραφημένων διδασκαλιών σε προγράμματα Αγγλικήςγλώσσας στα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων του νομού Ιωαννίνων, καθώςκαι μέσω συνεντεύξεων με τρεις εκπαιδευτέςΟι ερευνητικές υποθέσεις επιβεβαιώνονται και προκύπτει ότι δενδίνεται πάντοτε ενεργητικός ρόλος στους εκπαιδευομένους. Οιπερισσότεροι εκπαιδευτές δε χρησιμοποίησαν συνεργατικές μεθόδους καιποικιλία αυτών, πράγμα που επηρέασε την ενεργό εμπλοκή τωνεκπαιδευομένων και το βαθμό συμμετοχής τους κατά τη διδακτικήδιεργασία. Επιβεβαιώνεται έτσι η σπουδαιότητα του ρόλου του εκπαιδευτήενηλίκων ως εμψυχωτή για την προώθηση της ενεργητικής συμμετοχής τωνεκπαιδευομένων.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GALLOU%20DIMITRA.pdf473.13 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.