Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18986
Title: Οι απόψεις των εκπαιδευτών του Νομού Θεσσαλονίκης, οι οποίοι συμμετείχαν στο πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης Σ.Ε.Κ. του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ., για την αξιοποίηση της εκπάιδευσής τους στη διδακτική πρακτική τους
Authors: Δεμερτζίδου, Θεανώ
Keywords: Διδακτική;Νομός Θεσσαλονίκης;Εκπαίδευση Εκπαιδευτών
Issue Date: 6-Nov-2008
Abstract: Μετά την ολοκλήρωση των προγραμμάτων του έργου «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης» του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης, είναι η πρώτη φορά, που στον ελληνικό χώρο και στο πεδίο της επαγγελματικής κατάρτισης, μέσα από μια συστηματική και ολοκληρωμένη ενέργεια εκπαίδευσης εκπαιδευτών προετοιμάστηκαν κατάλληλα 10.480 εκπαιδευτές Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) ώστε να αποκτήσουν τα ουσιαστικά προσόντα ενός εκπαιδευτή ενηλίκων.Σε αυτό τον πληθυσμό των εκπαιδευμένων εκπαιδευτών Σ.Ε.Κ., που μετά την εκπαίδευσή τους προσδοκάται μέσα από το αναβαθμισμένο διδακτικό τους έργο να συμβάλλουν στη βελτίωση της παρεχόμενης κατάρτισης, αποκτά μεγάλη σημασία να καταγραφεί και να διερευνηθεί το τι γίνεται στην καθημερινή διδακτική τους πρακτική. Έτσι η παρούσα έρευνα επιδιώκει να καταγράψει το βαθμό αξιοποίησης και τις δυσκολίες εφαρμογής των κεκτημένων, από το πρόγραμμα εκπαίδευσης, νέων γνώσεων-δεξιοτήτων και στάσεων στην εκπαιδευτική τους πρακτική. Επίσης στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών αυτών, σχετικά με την περαιτέρω εφαρμογή των αρχών, μεθόδων και τεχνικών εκπαίδευσης ενηλίκων στα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης.Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτές Σ.Ε.Κ. αξιοποιούν τις γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν μετά την εκπαίδευσή τους, σε αρκετές πτυχές της διδακτικής τους πρακτικής και ότι έχουν διαμορφώσεις στάσεις υπέρ της συμμετοχικής και ενεργητικής εκπαίδευσης. Επίσης αναγνωρίζουν και αναφέρουν δυσκολίες που συναντούν στην πράξη, τις οποίες όμως προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αξιοποιώντας όσο το δυνατό περισσότερο τις νέες γνώσεις και ικανότητες που απέκτησαν μέσω της εκπαίδευσή τους, επιδεικνύοντας θετική στάση και συνεχή προσπάθεια να ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στο σύνθετο και απαιτητικό ρόλο του εκπαιδευτή ενηλίκων, μέσα στο πλαίσιο της καθημερινής διδακτική τους πρακτικής. Τέλος εκφράζουν επιθυμία και διάθεση για συνεχή αυτοβελτίωση και περαιτέρω αναβάθμιση των προσόντων τους.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File SizeFormat 
DEMERTZIDOU%20THEANO.zip1.76 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.