Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18929
Title: Συγκριτική μελέτη της διαδικτυακής παρουσίασης προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο : οι περιπτώσεις του ελληνικού τραπεζικού ινστιτούτου και του Ifs School of Finance
Authors: Σαρδελή, Γεωργία
Keywords: Ifs School of Finance;Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο
Issue Date: 6-Nov-2008
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΣτη παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση και η συγκριτική θεώρηση του τρόπου με τον οποίο δύο ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης παρουσιάζουν στον δικτυακό τους τόπο, ένα από τα προγράμματα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης που διαθέτουν ώστε να προσελκύσουν Ενήλικους Εκπαιδευόμενους.Τα ινστιτούτα ειδικεύονται στην κατάρτιση ενηλίκων στον τομέα των οικονομικών υπηρεσιών δρώντας σε δύο διαφορετικές χώρες, αποτελώντας τους επίσημους φορείς εκπαίδευσης του κλάδου αυτού. Το Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο, το οποίο εδρεύει στη Ελλάδα και το ifs School of Finance, το οποίο εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο.Η θεωρητική βάση της +ιπλωματικής Εργασίας εναπόκειται στη παρουσίαση των αρχών της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, των αρχών της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης καθώς και στη παρουσίαση της κατάστασης που επικρατεί στον χώρο των τραπεζικών εργασιών σήμερα.Για τη πραγματοποίηση της ερευνητικής προσέγγισης του θέματος ορίστηκε η Υπόθεση Εργασίας, σύμφωνα με την οποία η διαφορετική εξελικτική πορεία των δύο ινστιτούτων έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζονται διαφορές στην παρουσίαση προγραμμάτων των ινστιτούτων στην ιστοσελίδα τους.Σκοπός της +ιπλωματικής Εργασίας είναι η παρουσίαση και η σύγκριση του τρόπου με τον οποίο παρουσιάζονται τα δύο προγράμματα στην ιστοσελίδα των δύο ινστιτούτων. Για να επιτευχθεί ο σκοπός της έρευνας τέθηκαν δύο ερευνητικά ερωτήματα. Το κατά πόσον ακολουθεί η παρουσίαση τις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και τις αρχές της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.Βάσει του προαναφερθέντος θεωρητικού πλαισίου ορίστηκαν τα αντικείμενα προς μελέτη, που είναι η οργάνωση των προγραμμάτων, η ακαδημαϊκή δομή τους και το διδακτικό υλικό.Έπεται η αναλυτική παρουσίαση των πληροφοριών που δίνονται στην ιστοσελίδα του αντίστοιχου προγράμματος Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του κάθε ινστιτούτου, βασιζόμενη στις κατευθυντήριες γραμμές που προέκυψαν από το θεωρητικό πλαίσιο της +ιπλωματικής Εργασίας, από την οποία παρουσίαση προκύπτουν οι απαντήσεις στα ερωτήματα που έχουν τεθεί. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ερευνητικής διαδικασίας τα προγράμματα πραγματοποιούνται βάσει των αρχών της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, ενώ εντοπίστηκαν διαφορές μεταξύ των προγραμμάτων των δύο ινστιτούτων, οι οποίες αποδοθήκαν στη διαφορετική εξελικτική πορεία των ινστιτούτων.Στα συμπεράσματα της ερευνητικής προσπάθειας αναγράφονται οι πιθανές αιτίες για την ύπαρξη των διαφορών που παρατηρήθηκαν και καταγράφονται προτάσεις που προκύπτουν από τις απαντήσεις των ερευνητικών ερωτημάτων.ABSTRACTThis Study presents and compares the way in which two vocational training institutes present at their network sites, one of their programmes of Distance Education in order to attract trainees.The institutes are specialised in the training of adults in the economic services sector and they are the official bodies representing the education sector. The one institute is based in Greece, and is the Hellenic Institute of Banking and the other institute is based in the United Kingdom and is the ifs School of Finance.The theoretical basis of the Study is based on the principles of Adult Education, the principles of Distance Education and the presentation of the situation prevailing in the area of banking today.The research approach for the subject was the Working Hypothesis whereby the different evolutionary paths of the two institutes results in some differences in the presentation of the programmes of the institutes on their respective websites.The purpose of the Study is to present and to compare the way, the two programmes are presented on the websites of the two institutes. Two research questions were posed in order to fulfil the purpose of the research, concerning whether the presentation follows the principles of Adult Education and the principles of Distance Education.According to the theoretical framework, the objects of study were defined; the organization of programmes, the teaching materials and the academic structure.The presentation of the theoretical framework is followed by the informations given on the websites of the Distance Education programmes. This is based on guidelines from the theoretical framework of the Study. According to the results of the research process, the programmes are conducted on the basis of the principles of Adult Education and Distance Education, and the identified differences between the programmes of the two institutes, are attributed in the different evolutionary paths of the institutes.The conclusions of the research mention possible causes for the existence of differences observed and recorded and proposals arising from the responses of research questions.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SARDELI%20GEORGIA.pdf754.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.