Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΛΑΣel
dc.date.accessioned2013-12-16T13:42:13Z-
dc.date.available2013-12-16T13:42:13Z-
dc.date.issued2008-11-06el
dc.date.submitted2008-11-06el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/18901-
dc.description.abstractΜε την παρούσα εργασία διερευνήσαμε το ρόλο του διευθυντή σχολείου στην εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, εστιάζοντας στις πρωτοβουλίες που μπορεί να λαμβάνει, στις πρωτοβουλίες που μπορεί να ενθαρρύνει και στην αξιοποίηση των υποδομών. Η εργασία μας περιέχει εννοιολογικό θεωρητικό πλαίσιο, έρευνα, ανάλυση και παρουσίαση δεδομένων, συμπεράσματα και προτάσεις. Η έρευνά μας επικεντρώθηκε στα σχολεία πρωτοβάθμιας (δημοτικά μόνο) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Φωκίδας. Αποδείξαμε πως οι διευθυντές που έχουν παρακολουθήσει επιμόρφωση και πιστοποιηθεί στις νέες τεχνολογίες έχουν αυξημένο ρόλο στην εισαγωγή των νέων τεχνολογιών, ενθαρρύνουν πολλές πρωτοβουλίες συναδέλφων, ενώ υπάρχουν περιθώρια καλύτερης αξιοποίησης των υποδομών Πληροφορικής των σχολείων.el
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languageelel
dc.language.isoΕλληνικά-elel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleΟ ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας στην εισαγωγή των νέων τεχνολογιών [Cd-rom] : μελέτη περίπτωσης : Νομός Φωκίδας : [Διπλωματική διατριβή]el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Αγγλικά-enel
dc.date.accepted2008-11-06el
dc.audienceΣπουδές στην Εκπαίδευση (ΕΚΠ)el
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LALAS%20XRISTOS.pdf1.08 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.